Regulamin

Regulamin serwisu firmy PressMann

W razie wątpliwości bądź pytań proszę o kontakt:
Tel.: 58 56 240 14
Kom.: 533 773 655
E-mail serwis@pressmann.pl
E-mail biuro@pressmann.pl

  1. Przekazanie do serwisu sprzętu do naprawy lub zamówienie w serwisie towaru, oznacza przyjęcie przez Klienta wszystkich warunków, na podstawie których serwis świadczy usługi naprawy.
  2. Na dostarczony do serwisu sprzęt Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy.
  3. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia poprawności danych oraz zgodności opisu i kompletności oddanego sprzętu.
  4. Po wykonaniu naprawy Klient zostanie powiadomiony telefonicznie i/lub pocztą elektroniczną.
  5. Informacje o aktualnym statusie sprzętu można uzyskać osobiście lub telefonicznie w godzinach 8:00-16:00 (Poniedziałek - Piątek).
  6. Po przyjęciu sprzętu do serwisu ustalana jest cena ekspertyzy i/lub naprawy.
  7. W przypadku, gdy po wstępnych oględzinach sprzętu i zaakceptowaniu przybliżonej ceny naprawy, Klient wycofa się z transakcji, będzie obciążony kosztami dotychczasowego postępowania, oraz materiałów zamówionych lub zakupionych do danej naprawy.
  8. W przypadku niemożności wykonania naprawy w okresie objętym gwarancją na usługę, serwis ma 30 dni na zwrot poniesionych przez usługobiorcę kosztów. Od kwoty zwrotu odliczony zostanie koszt ekspertyzy wraz z ewentualnym kosztem materiałów eksploatacyjnych.
  9. Po zaakceptowaniu przez Klienta ceny usługi, karta zlecenia serwisowego stanowi umowę o dzieło na wykonanie tej usługi.
  10. Warunkiem wydania sprzętu jest zwrot oryginału potwierdzenia przyjęcia.
  11. Sprzęt zostanie wydany po uiszczeniu zapłaty.
  12. Na wymienione części i podzespoły Klient otrzymuje trzymiesięczną gwarancję pod warunkiem stosowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu.
  13. W przypadku, gdy po zamówieniu towarów wymagających sprowadzenia, Klient wycofa się z transakcji, będzie on obciążony kosztem ww. zamówionych lub sprowadzonych towarów.
  14. Nieodebranie sprzętu w czasie miesiąca od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy powoduje naliczenie kosztów magazynowania w wysokości 8 zł za dzień.
  15. Sprzęt nieodebrany w terminie trzech miesięcy od daty zakończenia lub rezygnacji z naprawy zgodnie z art. 180 K.C. będzie uznany za porzucony i zgodnie z art. 181 K.C. przechodzi na własność serwisu z tytułu zwrotu kosztów składowania oraz ewentualnej naprawy.
  16. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie, aktualna wersja znajduje się zawsze na stronie internetowej https://pressmann.pl/regulamin-serwisu.html .

Profesjonalne doradztwo

Profesjonalizm

nasi specjaliści
fachowo doradzą i pomogą

Szybka realizacja

Szybka realizacja

automatyczne płatności
oraz przesyłka kurierska

Gwarancja jakości

Gwarancja jakości

przed wprowadzeniem
produkty są testowane

Baner Spektrum

© 2018 pneumatyka.eu